MVG

Måste bara börja detta inlägg med att säga att jag har Fått MVG i dans.
Fy fan vd glad jag blev när jag fick reda på den.
Denna dag har varit asskönt. vaknade 8 men hade ingen lektion, men jag gick inte och la mig för de,utan satt och pluggade och drack te rätt mys faktiskt. Åkte till skolan vid 11, hade ett NK prov som känns som att de gick OK, men när jag känner så, så går de alltid rätt åt helvete. Men jag är glad ändå.
Gick sedan och käkade. Inte världens godaste mat kanske, men mat som mat.
Sedan så gick jag och Åza och tog ifatt en idrotts lektion, så vi spelade basket, de var nice. Man har blivit så sjukt dålig. Fan sköt man 10 gåner satte man typ 5 av de.. Sedan kom Linn och spelade lite med oss ,sen helt plötsligt var vi 6 pers som spelade mot varandra. De blev killarna mot tjejerna. Robert, Niklas och Tom MOT Jag, Linn och Åza. Självklart vann vi... De var skoj, blev lite svettig men de gjorde inget. De va roligt.
Hade sedan dans och fy fan va kul de är att  dansa asså :D Love it.!
När dansen slutade så stod Linn och väntade utanför, lite förvånande.Men roligt.
Vi gick lite på stan, så hittade jag lite grejer som jag absolut måste köpa, en sjal och en as sjysst t-shirt på EGO.
Gick sedan hem vid 17,30 tiden, mötte sedan Patrycja vid 18,00. vi gick runt som vanligt, pratade och hade mys.
Kom hem ungefär 2 timmar senare. Men de är bara trevligt.
Hoppas alla har haft en lika  bra dag som mig.
Ovanligt att jag säger detta men fan skolan börjar bli rolig, men så jäkla skönt med avslutning snart. 2 veckor exakt..
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:


Kommentarer
Postat av: Nennee

Skitsnack, vi vann med många poäng din jävla benbrytare ;)

2008-05-22 @ 22:44:58
URL: http://nusses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0