OJDÅ!

Denna dag har varit sjukt bra och den bästa  på sjukt länge.
Åkte till skolan, mötte michael, vi gick och käka. Det var OK mat idag.
Hade dans där vi fortsatte med dansen, så jäkla kul. Hoppas många kommer och kollar när vi ska uppträda dansen i Aulan. =)
Sedan var de NK, på NK:n så gick vi igenom lite grejer vi ska ha på provet och sedan fick vi sluta.
På MDK:n så fick vi göra de vi låg efter med, sjukt bra. Så jag och Åza gjorde en grej som vi inte hade gjort.
Efter skolan gick jag till pappa, där chllade jag lite, sa även till pappa att jag ville ha en tröja så får se ifall han fixar den till mig.
Han sa även att farfars begravning är på fredag. Icke så kul.
De var ju de som tog ner dagen lite.
Gick hem till min mamma runt 17,00, så fort jag kom hem bytte jag om och drog och träna.
Tycker de är jätte skönt att träna själv. Man kan göra vad man vill, hur länge man vill och man kan gå när man vill. Visst är de kul att träna med kompisar med, men nästan skönare själv. Lyssna på sin musik och göra i sitt tempo.
Idag tränade jag massa ben, mage och lite överkropp.  Dansade även framför spegeln på dansen, måste verkligen få in dansen i huvudet. Ja, jag är lite pinsam, men fan vem bryr sig. Efter träningen tog jag mitt äkliga protein, asså det är inte gott, men vad ska jag göra. Bara kämpa mig igenom det, vill öppna min chokladmint, men måste dricka upp den extremt äkliga vanilj smaken.
Ikväll ska jag käka, chilla och duscha. Plugga om jag orkar.
Ha en bra kväll Tjing ping

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0