Så jäkla bra

Går dagen var så jäkla bra. Det var i allämnt trevligt, mysigt och as rolig.
Ibörjan satt vi alla ute och skulle grilla de gick som de gick, Köttet började brina och blev helt kolsvart.
Jag käkade bara lite potatissallad och sallad till de. Hade ätit några timamr innan. Efter ett tag när de började bli kallt och platserna inte räkte till (de kom folk hela tiden) så gick vi in till Caroline. Sammanlagt blev vi nog 16-20 pers. Kände inte alla men de flesta iaf.
Inne lyssnade vi på musik, chillade, pratade och skrattade så sjukt mycket. En våt soffa kan man säga att de blev iaf. säkert 5 spillningar på soffan blev de. även på golvet och på skrivbordet. Men en riktigt lyckad förfest.
Sedan fick jag, Natalie, josse och cissi som körde skjuts ner till Lotus. I börjar var de "shlager" golvet som gällde, där dansade vi loss, efter ett tag kom alla andra. Jätte kul verkligen.
Efter ungefär 30 minuter öppnade de stora dansgolvet. Där röjde vi mer än någonsin.
Helt plötslig så hade alla försvunit, men jag var med Annis och Josefin, ungefär halva kvällen.
Måste tacka dom två speciellt mycket (TACK). Simon måste man tacka också. Vem han var vet ingen va oss tre, men han var en så jäkla rolig och snäll kille. Han kom fram och började dansa, han hade samma humor som oss. Vi dansade, och han sa en massa roliga saker. En grej han sa var så jäkla skön: - Efterfest? Tycker ni om tacos? Bra, för det har jag inte" . så jäkla klockren. Men de var en så jäkla skön kväll.
Vi gick från lotus när de stängde vid 2, vid kvart i tre så säger vi hej då. jag går och köper mat till mig och min bror. Beställde en taxi, orkade inte gå hem. Läs om min taxi resa hem i förra inlägget. Men tack för en skit rolig kväll alla.

Kvällens:

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0