Segt

Är så jäkla trött just nu. Somnade 4 i morse och jag gick upp ungefär 08,30.
Det var så att jag skulle möta min bror på stan 09,00 så vi kunde gå till GKO:n och jobba lite.
Åker ner till stan vid nio. Men min bror kommmer inte utan han kom 1,20 minuter senare. han var trött och seg,
men fan man kan väl skynda sig lite? Gick till Hk, för att köpa tuggumi, gick sedan till Donkan och köpte två toast.
När min bror sedan kommer ner är ju klockan 10,20, så vi gick runt på stan, köpte då bikini som är finns nedan för.
Vi gick även till donkan då köpte jag en ostbörjare och min bror samma. 
Sedan vid 11,00 gick vi och käkade. Även linn kom och gjorde sällskap. Och två till (anderas och tom).
Sedan hade jag dans, idag var vi i aulan så vi skulle lära oss platserna vi ska ha när vi ska uppträda.
De gick bra, lika roligt som vanligt. Efter de hade jag Nk, inge kommentar  på den, sen hade vi MDK, där gjorde jag inget så vi gick efter 15 minuter.
Gick även upp till Per- Erik (mum lärare) och kollade vad jag hade fått för betyg, de blev Vg och G. Men vad som är på vad  vet ja inte. datagrund tror jag nästan blev Vg och multimedia G. Är nöjd för de.
Sedan gick jag och min bror och tog bussen bort till HK, på Hk hämtade jag ut ett paket. med ett grönt peace armband och ett grönt peace halsband. Mycket fina (bild nere). Köpte även en pan pizza. så denna dag har jag fan inte varit nyttig. känner mg som en fet gris :D
Dagen har varit mycket skön, men är as trött, frågan är om jag ska sova lite nu så jag kan plugga lite sen.
Ha en bra kväll Tjing pling
 
Dagens:                 Dagensköp:
                         Halsband, armband och bikiniöverdel
   

Kommentarer
Postat av: Nennee

vad gör den där svarta rutan där på ett så annars perfekt foto?=)

2008-05-26 @ 19:38:45
URL: http://nusses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0