Shopping

Idag hade jag ingen skola, så jag sov ut. Riktigt skönt var de.
Vaknade vid 12,30 tiden,och hoppade in i duschen.
Ringde min bror och mötte honom på stan vid 13,30 tiden.
Vi gick runt på stan, jag köpte en sjal och en klänning (bild nere). Sedan så köpte vi en varsin glas och satte hos på trappan. Trevligt var de.
När vi gick hem såg vi våran pappa sitta på Centro, så vi gick ditt och satte oss och drack cola. Det var trevligt och mysigt.
Efter vi suttit där ett tag så gick jag och köpte Spicy hot mat, eller jag och jag, pappa betalade, men jag gick och köpte. Sedan cyklade vi hem.
Men Innan jag cyklade hem så åkte jag förbi hemköp för att hämta ut två paket, en väska och ett par skor. (bild nedan).
Så det var varit en väldigt skön dag =).
Min chef frågade även om jag kunde börja klockan 6 istället för 7. Så jag börjar klockan 6 ikväll.
Hoppas alla får en bra kväll =) Tjing pling

Dagens: Dagens köp:
              
Klänning, sjal, väska och skor.
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0