Sjuk?

Dagen har varit helt underbar, fint väder och kort skoldag.
Hade Nk i tio minuter, lunch, eskil dag och dans. Kort och skön dag.
Gick hem, gjorde väl inget spciellt, min bror (philip) frågade ifall jag villa hänka ner på stan och käka.
Självklart ville jag de. Vi käkade på donken, de var mums för magen. Påvägen hem så käkade vi glas de var priken över I:et.

Jag tror att jag börjar bli sjuk, jag svetas, men fryser, är snurrig, ont i huvudet och
är as hängig.
Tur att man är ledig i morgon från skolan, men doc, så jobbar denna helg.
Hoppas alla har haft en lika bra dag som mig.

Ni som känner mig vet hur jag mår (har de). Har fan en sån svacka nu. ! Damn it. Hatar de verkligen. Jag är ju den glada och positvia och "oseriösa" tjejen. Glad ska man va annars kan de fan va.! Ibland undrar man.
Tjing pling

Dagens:


Kommentarer
Postat av: natalie

det är som sagt bara att höra av dig baby, vi kan ha en svacka tillsammans, två är alltid bättre än en :) majs

2008-05-29 @ 22:39:29
URL: http://jympasko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0