Skrattat

Vad kan jag säga om denna dag. Somnade halv 4 igår natt. Skulle upp ungefär 07,30. gick upp runt den tiden.
Sov som sagt inte länge, 4 tim. Åkte till skolan 08,10 då jag igentligen brukar gå upp när jag börjar halv 9.
Gick förbi presbyrån och köpte te, de satt riktigt gott i magen .
Som första lektion hade jag klassråd, där vi som vanligt inte säger ett skit.
Efter klassrådet hade jag inriktning (GKO), där blev jag äntligen klar med "Matresan".
Gjorde dom två annonserna man skulle göra också.
Efter GKO:n var de lunch, som vanligt käkade jag och Åza mycket.
Är de god mat är de väl bara att äta eller har jag fel ?
Som vanligt hade vi vårna långa hålltime. Vi skulle igentligen plugga, men så blev de inte.
Vi gick upp till danssalen isället, tränande lite på  dansen.
Vi gick till Mum en timme tidigare. gjorde den sissta grejen nu. så är helt klar nu på Mumen, väldigt skönt.
Vid halv 4 slutade mumen, då kom min bror.Vi gick till Grafiskan, där man kunde vara fram till 8-9 på kvällen.
Jag har inte skrattat så mycket på sjuktlänge, vi sjöng, översatte låtar på svenska som jag är så jäkla bra på.
Han gjorde en logga i två tim, men den använde han inte änns, de blev två sträck istället. haha, as kul.
Jag skratta så jag grätt. vi båda var så sjukt övertrött.
Vi tog en liten paus runt 18,00 tiden, vi gick då och köpte Subway, mycket gott.
vid 20,00 tiden var jag nästan klar med en notis sida som är den sissta i A-kursen. Då har jag avklarat den.
Gick till pappa med min bror, skulle hämta lite NK papper, har NK prov i morogn om energi, får se hur de går.
Gick hem satte mig vid datorn, tog en dusch för en stund sedan. Kollade på Lost nyss.
Ska snart sova, somnar snart får ta och plugga i morgon på våran hålltime.
En helt underbar dag. Sov gott Tjing pling

Dagens:

 

Kommentarer
Postat av: Patte

varför tittar du alltid ner för? :D

2008-05-21 @ 23:52:28
Postat av: sofia

Svar: för att jag inte vil kolla rak in i kameran, de ser så sjukt ut. då "posar" jag. jag vill bara visa kläderna :D

2008-05-22 @ 08:20:36
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0