Stolt

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Har nu fixat så jag har minst godkänt i allt jag ska ha gjort denna termin.
Åkte ner till skolan vid 14,00 tiden käkade med Natalie på subway, mycket gott.
Gick sedan till skolan för att lämna in allt jag skulle, kom precis i sista sec. till Jari (nk läraren) han skulle precis sätta IG i mitt betyg, men lämnade in de jag skulle och fick G. Gick sedan till Trafikläraren och gav in min uppsatsen så fick G där också, hade inte gjort en fas som skulle kuna ge mig VG, men lite sent nu.
Efter de två besöken gick jag upp till Grafiskan och pratade med Eva & Gunsa, de sa att jag inte behövde fixa klart A kursen denna termin, utan att jag skulle göra den sista grejen nästa termin och gjorde jag den bra så kommer jag få VG, så jag skulle inte stressa och gör klart den denna termin, för betyget sätt ändå inte fören jag är helt klar.
Gick sedan till pappa och hämtade min vattenpipa, gick  sedan hem och chillade.
Satte mig ute solade och käkade mycket fint väder idag med.
Snart ska jag börja stryka alla tvätt. Ja, jag tycker de är lite kul att städa och stryka och tvätta och sånt. (De går att anlita mig).
Ha en bra kväll alla =) Tjing pling

Dagens:
                           
Armband och halsband
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0