The same

Denna dag var precis som igår. Var på lika dåliga humör hela dagen. Vet inte riktigt vad som är fel.
Försov mig, som vanligt. Det är ju alltid GKO:n som tar skiten.
Om jag orkar ska jag gå dit på morgonen och göra lite, vi har bufferdag i morgon.
Jag har ett Nk prov att göra klockan 11,00, sen har jag inget annat att "göra", har, har jag väl men inget jag kommer att göra.
De kommer kommer bli en skön dag i morgon.
Men till dagen idag, Försov mig men åkte till skola klockan 11,00. Käkade med Åza och Natalie.
Hade Svenska B som är så jävla tråkigt. Läraren pratade hela lektionen. Jag var där i 45 minuter sen gick jag.
De var så att jag skulle till tandläkaren 13,00. Där var de ju som vanligt. Dem satte in en massa skit i munen spännde och allt de nu gör. Vill bara få bort den nu. Allt kommer vara så mycket bättre då.
Men jag ska inte vara bitter. =).
Efter tandläkaren gick jag till HM en snabbis för att köpa örhängen och deo, efter de åkte jag  hem, skippade idrotten skulle inte vara någon mening att gå på den.
När jag kom hem bytte jag om och åkte sedan ner på stan för att träna. Jag tränade väl i 1 timme eller något liknande. Skönt var de efter men inte under träningen.
Efter tränandet åkte jag hem, käkade lite, sedan gick jag och la mig, sov i två timmar precis som igår.
Jag måste vara helt slut. Men tycker jag sover ok mycket. Inatt sov jag ändå 6 tim. Men skönt är de att sova så.
Efter en stund då jag vaknat satte jag mig vid datorn, då hade Natalie skrivit och undrat  om vi skulle till HK, och varför inte, vi tog en promenad ditt. Kom hem för en stund sedan så nu sitter jag här.
Resten av kvällen ska jag försöka plugga.
Hoppas alla har haft en skön dag, de har iaf jag haft. Tjing pling

Dagens:                          Dagensköp:
                       Tröja, Deo, tre örhängen
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0