Valborg

Vad kan man egentligen säga om denna valborg? Den blev verkligen lyckad, i början trodde man nog inte de, jag var seg hela dagen. Packade och rensade låtar på datorn. Satt framför datorn i säkert 3-4 tim för att lägga rätt låt i rätt mapp och rätt genre.

Linn ringde och frågade iaf jag ville komma till henne, och visst ville jag de, tur att man hade något att dricka inte ofta man har grejer stående hemma inte. Drog till henne runt 19,00, vi tog bussen tillsammans hem till henne.

Hemma hos henne började vi dricka sakta men säkert, till de så käkade lite blandade grejer bla. Blev de tzatziki, bröd, smörgåstårta, potatissallad och rostbiff allt var mycket gott, tog doc. inte av allt men nästan. Vi hade hög musik, skrattade och hade de mycket trevligt. Ju mer vi drack ju roligare blev de tills vi gick upp och börja lyssna på musik, helt plötsligt hör jag något som "bankar" inte en gång utan säkert tio gånger, de låter nästan som att någon slår i väggen för att de är för hög musik, till slut så säger ja de till Linn och hade visst också hört de och båda blev tysta, till slut så sänker vi musiken för att se och de fortsätter att "banka", då hör vi båda att de är raketerna i Vilsta som låter. Båda börjar skratta men är fortfarande väldigt spända. Efter ett tag går vi ner i igen och sätter oss i köket. Vi började prata om att gå ut till Harrys, vad skulle vi annars göra? Vi var på bra humör och ville dansa, vad är inte bättre än krogen då?

Vi tog sista bussen ner till stan, gick till Harrys och festade loss, fasen vad man dansade och röjde, och svettig blev man. De var ju en massa folk, och för en gångs skull var de bra folk inte såna som man irriterade sig på. Självklart så var ju den man inte trodde skulle vara där, där. Man kollade ju lite extra, drömma kan ja ju göra iaf. En bra Valborg var de absolut.

Tack Linn super kul. Tack till alla andra som var där som man pratade och dansade med. :D

De hände en del roliga grejer denna kväll. Just nu har jag ju bara kommit på en grej, men kommer jag på de så ska jag skriva om de.

Nästa gång jag ska ut blir om två veckor på lördag den 10 maj. Då ska jag ut för att fira mig.

Hoppas alla kommer som jag bjuder, hoppas även att man träffar folk ute som man känner.

Ska ut och käka med de jag bjudit, sedan går vi hem till mig och för festar för att sedan gå ut på Lotus.

Hoppas verkligen att de kommer bli Nice.

Nu ska jag försöka att sova, Internet funkar inte nu, men kommer ju att göra de när detta är ute.

Tack för ikväll sov gott Tjing pling


Går dagens:     Valborg:       
                         Mat                Moffarn      
          
                     Linn bytte om             Snygga
                                 



Kommentarer
Postat av: Nennee

Det var riktigt roligt =)

2008-05-01 @ 18:28:48
URL: http://nusses.blogg.se
Postat av: sofia

ja de var de verkligen :P

2008-05-02 @ 00:18:38
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0