Vattenpipa

Denna dag har varit helt underbar. Soligt och trevligt sällskap.
Åkte till skolan, hade en idrotts lektion. Jag och 3 till ville köra brännboll men så självklart körde vi inte de.
Så vi fick padla kanot, ok de blev ju väldigt roligt. Fan va vi skrattade och kraschade i en massa  och massa grejer.
Synd att de var sista irdottslektionen, tycker de är kul med idrott. Har bla valt psykologi A till trean, men funderar på att byta till idrott B istället.
Efter skolan mötte jag Linn, de var då dax att köpa vattenpian (tre år senare), har viljat köpa en i tre år och nu var de då dax. Köpte en grön men när jag väl kom hem så var den trasig i glaset, så jag och min bror cyklade ner och byte då blev de en röd (kort på den blir de sen), tycker den var väldigt fin =) köpte mint tobak till de, väldigt god var den.
Efter jag köpt den, så mötte jag och Linn Natalie vi köpte mat och satte hos i stadsparken där satt vi och käkade och chillade, mycket skönt. Detta väder är ju så sjukt skönt.. Vi satt väl där i kanske 2 tim. eller något
Sedan åkte jag till min pappa, där som sagt rökte vi vattenpipa.
Även min adidas tröja hade kommit. (bild nere).  Den var då väldigt fin.
Dagen har varit jätte skön, tack för sällskapet och de fina vädret.
Ha en bra kväll, själv ska jag plugga och duscha..
Tjing pling

Dagens:                                                  Dagens köp:
                                                   Adidas tröjan
   

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll.

2008-05-27 @ 20:48:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0