Bättre & bättre

Nu går allt faktiskt bättre och bättre, min sömn är bra, jag går upp när jag ska, och så har jag en massa tid över på morgonen. Jag äter till och med frukost och sminkar mig. Det har jag nog aldrig gjort tidigare. Något som är lite konstigt är att jag även har gått ner 3 kg. Det är nice, jag gör ju inget speciellt. iof äter jag kanske inte lika mycket som jag gjorde förut, äter gör jag, men inte lika stora potioner. Men jag rör mig inte så mycket. Dans två gånger i veckan och basket 1 gång i veckan, men har bara varit på basketen 2 gånger. Men ska inte klaga, men det kanske är så att ifall man äter fruksot så "går man ner i vikt". Det är så kul, jag har tre byxer som jag köpt men aldrig använt för de har varit för små. (testar aldrig byxer innan, tar bara samma storlek som alla andra jeans). Men iaf. nu kan jag ha dom, och så kan jag stänga byxer utan att det tar en kvart. Skolan går ju bättre har inte missat någon lektion på mer än en vecka. Sweet. Men ska till skolan om 1 timme så ska börja fixa mig nu. Fruksot har jag redan ätit. Börjar halv 1 idag. Ha en bra dag. Tjing pling  

Kommentarer
Postat av: nata

Vad glad jag blir att det går bra för dig nu, äntligen! Jag håller tummarna för att det håller i sig :) Dock tror jag att det kan bli värre när du jobbar igen.. Let's hope not! :)

2008-11-11 @ 11:37:05
Postat av: Natalie

så ska det vara, förra kommentaren är min om du inte förstod det :P

2008-11-11 @ 11:38:46
URL: http://jympasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0