Bättre

Det börjar bli bättre med skolan nu. Börjar inte fören 12,10 idag, men ska käka med Åza i skolan vid 11,00.  Idag så gick jag upp redan vid 8 tiden. Har käkat, duschat, packat väskan och suttit vid datorn ett tag. Ska snart börja fixa sminket. Tänka sig att jag börja sminka mig till skolan. Men det känns bättre med sömnen. Somnar innan 10. Men för mig gör det inget, bara skönt. Orka med en skoldag utan att somna på lektionerna eller gå hem för att man är så trött. Hoppas det fortsätter så här till jul lovet iaf. Jobbar inte denna helg så det kanske kommer funka en vecka till. Men sen nästa helg är det jobb och då får man se hur det går med sömnen. Slutar vid 16,00 idag med så blir väl en lagom dag, går ju bara 4 timmar. Ska nog hämta ut et paket på ica sen, orkade inte igår. Ha en bra dag. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0