Blåst

Måste bara säga att jag tycker skolan är väldigt rolig på något sätt. Inte att göra en massa saker, ex prov, uppsattser, redovisningar och så. Men att bara vara i skolan och träffa sina klasskompisar och kompisar. Skolan gick någolunda snabbt idag. Slutade vid 14,10 tiden. Gick runt en liten stund med Anna efter skolan, skulle md bussen 14,35. Tog bussen bort till sjukhuset, mötet på Juventas gick bra. Skönt att prata av sig. Hon väldigt bra måste jag säga. Vi kom fram till att jag kan; vara för snäll, envis och viljestark. Och det stämer väldigt bra. Vill jag något gör jag det. Vill jag inte något så vill jag inte, då är det så. Och ibland så säger jag ja bara för att vara snäll. Sen prata vi om ltie annat som ajg inte vill skriva här. Ska inte ditt fören en  vecka innan skolan har börjat igen, så ungefär 17 januari blir de. Bara för att följa upp och se hur allt är då. Är nu hem  kommen efter skolan, min far och en snabbis till HK. Ska nu sova och gå upp tidigare så jag kan plugga till MDK provet tills  i morgon.  Tjing pling

Tallin kryssing med alla MP klasser 10 mars. Jihoo.

(Bilder från 21 nov, förfest hos mig)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kryssningen ska bli kul :D

2008-11-27 @ 21:23:18
URL: http://annaboman.blogg.se/
Postat av: Tobias

gullig du är :D tack!

2008-11-28 @ 00:42:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0