Chill

Igår på kvällen så åkt jag bort tll HK i stan för att köpa det ja skulle till kvällen. Sedan gick jag bort till Nybron för att hämta resten av lönen. Cyklade hem och fixade dippen, sedan kom Linn och Lotta. Mysigt var ju de, vi kollade på idol och Singing bee. Inte kul att vara ensam i detta hus kan jag säga,så rädd jag är för allt och inget. Linn sov kvar och följde med mig till skolan där det var öppet hus. Det var melLan 11,00-13,00. efter de gick vi till min moster så hon fick klippa till min lugg. Det behövdes kan jag säga. Efter de så gick vi och käkade på flanur, det blev spaggeti och köttfärsås. Är nu hemma och ska snart färga håret har jag tänkt mig. Har ju en ganska snygg utväxt. Vad som händer ikväll är ännu oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0