En bra vana

Orkade ine skriva något igår, men kan göra det nu lite snabbt. Gick till skolan hade dom lektioner jag skulle ha, eller en lektion var inställd, men gick på dom andra två.  Vid 16,00 efter dansen så åkte jag hem till Linn och umgicks med henne, vi pratade och sånt där man gör. Trevligt trevligt. Vid 9 tiden tror jag att jag kom hem. Käkade och somnade innan 22,00 om jag inte minns fel. Har fått in en baa dygns rymt nu, kanske ska hålla mig vaken lite längre så jag inte vaknar innan 06,00 på morongen lite jobbigt.

Nu sitter jag vaken, vaknade vid 04,40 och kunde inte somna om. Låg i sängen fram till 05,10 och gick sedan upp. Ska snart leta kläder, käka frukost och packa väskan. Slutar tidigt idag 14,10 redan. Har doc fått reda på att jag har relgions prov, som jag inte pluggat på så får se hur de går. Börjar halv 9 så har lite tid på mig fram till att jag tar bussen vid 08,10. Efter skolan ska jag hem och prata och hjälpa mamma, hon åker i morgon, vid 17,00 åker tåget till v-ås. Så hinner knappt träffa henne på fredag för slutar 15,30. Men får se. Ha en bra dag. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0