Firande

Skulle ha varit vaken hela natten, kom hem från jobbet runt 3 tiden och var vaken fram till 9 men då orkade jag inte. Det blir jobbigare att vara vaken en hel natt när man har jobbat. Var seg och hade grymt ont i min fot och rygg. Men tänkte sova i tre timmar fram till 12 men sånt kan jag ju inte göra. Jag lär mig aldrig som vanligt. Så det blev lite senare på eftermiddagen som jag gick upp. Vid 17,00 tiden kom mina två bröder, vi skulle fira min bror michael här hos min mamma, det blev mat, kyckling, klyftpotatis, tzatziki och sallad. Mycket gott. Sen blev det godis och kladdkaka till efterrätt. Allt var då super nice. Sitter nu här, michael och Alexander har åkt. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Det var ett tag sedan jag stickade på min "haladuk" Kanske ska sätta på en film och sticka lite. Iaf skola i morgon, säger inget om de. Ha en fortsatt bra kväll. Tjing pling


(Någons födelsedag 06 tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0