Lördag 22

    
   
  
Denna lördag blev inte som man trodde, utan nästan bättre. I mitt huvud var de inplanerat utgång. Det började med att tjejerna kom en efter en. Det blev spel,dricka & mycket skratt. Vi körde Alias & något spel som är liknade, kommer inte på vad det heter. Det blev bara mer och mera skratt ju fullare man blev. Man fick ju inte prata på det ena spelet, då skulle man visa och grejer. Ett jätte roligt förfest spel. Vid kvart i 12 åkte Janna hem hon skulle jobba dagen efter. Vid 00,15 tiden tror jag det var, så blev  vi andra hungriga. Då begav jag, Linn och Lucas sig ner på stan för att käka . Lotta gick då hem, Men vi andra käkade mat och sedan så åkte vi hem och sov. Linn sov hos mig, de va skönt. Inge kul att vara ensam hemma. Men de var en jätte rolig kväll, skrattade och hade kul hela kvällen ut. Tack tjejer, spela spel och umgås med er är guldvärdt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0