Sweet

Idag vaknade jag runt 08,00 tiden, men låg och drog mig till 08,30. Gick då upp och fixade frukost och så där. Packade väskan. Sen blev det ju att fixa sig in för skolan. Tog bussen till skolan vid 09,45. Hade dans och det är ju självklart lika roligt. inte så kul att bli så svettig när man ska käka och ha en lektion efter. men men. Allt gick bra vi fortsätte med den nya dansen. Det blir bara bättre och bättre iaf för mig. Det roligaste på dansen idag var nog den ny grej vi gjorde, den va då väldigt kronlig men rolig. Iaf hade lunch, det var väl inte super god mat. Sedan hade jag projekt och företagande, en helt ok lektion. våran lärare pratade mest och gick igenom våran ekonomi kan man säga. En kort skoldag, men en av dom roligaste. Jag och Åza skrattar alltid lika mycket på dansen, vi flumar oss alltid. Kul kul. Vad jag vet nu har jag inga planer försen när jag och min bror ska till min pappa och äta vid 17,00. Ha en  bra dag. Tjing pling

(kort 1 taget idag 081110, kort 2 taget igår. 081110)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag älskar verkligen din lugg! Vill också haaa!

2008-11-10 @ 14:51:07
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: Natalie

jag passade inte aaaalls lika bra i den som du gör.. min var inte lika tjock tror jag. Men du passar sjukt bra i din iaf, det gjorde inte jag!

2008-11-10 @ 15:50:35
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: sandra

riktigt fin i håret blev du =)

2008-11-10 @ 19:10:00
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0