Thaiclasic

Idag/igår blev de firande på på thaiclasic. Min bror fyller idag den 1 nov, men vi firade honom igår (fredag). Super god mat, så man äter ju självklart alltid för mycklet när det är så gott. Men de var trevligt. Käkade med två av mina bröder och min pappa. Sedan blev det att gå iväg till jobbet vid 19,00. Idag var de Macke up store upvisning eller hur man kan säga. Det var mycket folk och mycket glas att ta hand om. Men de var en skit trevlig kväll. Redan vid 10 tiden hade det kommit mera folk och det var fullt tidigare än vanligt. En trevlig men lite att göra kväll om man säger så. Alla som hade kommit på visningen fick en godiebag och självklart vi som jobbade fick också en. Så det är lite smått och gått. 20% på Ego, 20% på någon frisörsalong, 20% * 2 på kahls. och 6 lepglos och 5 lepstift från make up store, 2 make up store kataloger, lite prover  och lite annat smått och gått. Men de var en lyckad arbetsdag. Sitter nu här och gör inget. Ska nog försöka att sova nu. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Linn

ååh, jag skulle ha köpt biljett dit! Vill också ha många läppglans :/

2008-11-01 @ 15:39:31
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0