Trött

Just nu börjar jag bli riktigt seg. Kommer fan somna på jobbet. Gick upp runt 07,00 i morse. Och kommer att komma hem från jobbet i natt vid 3. Det värsta är att det är löne helg. Ok, det innebär att även jag kommer att få min lön. Men de kommer nog vara mycket med folk. Skoldagen gick bra, hade MDK prov och det känns som att de gick bra. Har inte pluggat något, men hade man varit på lektionerna så borde man klrart det lätt. men jag har missat en del, men tyckte det gick bra ändå, men får se. Det var ingen ok mat i skolan idag om jag säger så. men satt och snacka ett tag med, Anna, Michell, Malin och Andréa i matsalen, så de var ju trevligt. Sedan så följde jag med Anna till tåget. Sen gick jag till skolan och gjorde lite på Mdk som jag ligger efter i så nu är det bara en grej kvar så är jag ifatt. Ska nu iväg och käka kina mat hos min far. Ha en bra kväll. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för sällskapet :)

2008-11-28 @ 18:18:52
URL: http://annaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0