Work Work

Såg visst att jag inte skrivit någon sen igår innan jobbet. Det har gått bra båda dagarna igår va de mycket folk på kvällen men idag var de mycket mat. Skriver inte så mycket mera om de. Men en trevlig kväll. Jobbar nog kvar, nu när jag jobbat dessa dagar så tänker jag hur lätt och snabbt det gick, och jag har ju faktiskt 2 helger i månaden att göra anat. Som nästa helg blir det ju fest på enda dagen. Nu blir det chill, ska nog vara uppe hela natten. städa, plugga och sen vid 8-9 ska jag käka och sedan gå ut och gå någon mil. Måste fan få bort det fett man har, börjar iriterrar mig mer och mer, jag går ner, men går upp det jag gått ner lika snabbt, är inge bra på att håla vikten, men fan igentligen bryr jag mig inte, men blir så glad när jag gått ner så vill bara gå ner mera. Men iaf. Hopaps du haft en bra helg. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0