Bror är bra han

Idag var jag inte i skolan, ovanligt? Nej.! Vakna senare än vanligt så det blir att vara uppe hela natten, har ju fått hem tredje säsongen av One tree hill nu, så har lite att göra i natt. Min bror ringde mig runt 5 tiden och sa att den tröjan jag ville ha på MQ va de rea på. Den hade kostat 500 kr och de ville jag inte riktigt läggga på en tee men nu kostade den endast 249:-, men fick den av min bror. TACK.  Sedan begav jag mig till min pappa, där jag och min andra bror gick till HK, jag hämtade ut ett paket med en tee till och en rätt nice mix cd med reggae låtar. Sedan blev det lite handlade till i natt och så köpte vi mat som vi fixade till hemma hos pappa. Är nu hemma och ska väl inte göra så mycket mera än att bara chilla. Ska verkligen till skolan i morgon. Eller jag måste, ska till syon och ta bort två ämnen till. Jihoo, här är man en lyckad människa. Hoppas ni haft en bra dag. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: natalie

nej, alla skulle jag inte tacka nej till :P



du är en lyckad människa!! bättre att ta bort kurser och få bra betyg i de du läser än att få ig i maaaaassor som jag... du kan alltid läsa fler kurser sen :)

2008-10-09 @ 21:53:24
URL: http://jympasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0