Skinka

Vad har jag då gjort sen senast jag skrev. Jag gick ner till min mamma, pratade lite om typ "livet", skolan och lite så där. Fick då reda på att hon och hennes "nya" ska kanske, eller dom ska nog till thailand i en måndad, i början av november någon gång. Förut var hon ju borta 3 månder så det är ju ingenfara. Sedan så käkade jag lite, kollade på tv och så. Vid 20,00 så la min mamma in en skinka i ugnen, granerade den och sedan käkade vi "julkskinka" på knäcke bröd. Det var mycket gott. :D mysigt också för den delen. Nu är klockan snart 00,00, kom ut ur duschen för bara några minuter sedan, Man måste ju tvätta håret typ varje dag nu när man har lugg, förut så behövde jag inte göra de mer än varannan. Ska snart läsa och sedan kolla på sista cd:n. Har även beställt säsong 3 (one tree hill). Men hoppas eran dag har varit bra. Min har nog varit ok.
Sov gott Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0