Bättringsväg

Var i skolan idag först gången sen ifredags. Jag mår mycket bättre och det känns så sjukt skönt att det inte blev värre. Gick till skolan hade Historia, Skolfoto och Foto B till 19,00. Denna gång på fotot tog vi plojfoto. Vi var indelade som vi är i skolan/klassen, våran grupp var "nördar" passar oss alla mycket bra. Nejdå, en rolig grej bara, Men vill absolut inte se den sen. Men dagen fick förövrigt bra och snabbt, är doc. trött nu. Just de. Jag var på The Phone house och lämna min mobil, så i 2 veckor har jag långe mobil. Men får en helt ny eller en annan model så de är nice. Ska snart ner och kolla på Idol och sedan dra till HK med Patrycja. Tjing pling
P.S Just de jobbar bara på Lördag, så sjukt skönt, så i morgon blir de film och moff med Linn D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0