Damn

Vad kan jag säga. Blev, sminkad halv 3. Gick och fika med en tjej från jobbet till halv 5. Sedan bar det av till BMW. Orkar nog inte skriva allt vi gjorde innan alla kom, men vi la upp små snittar, meloner, papriker uppe på snitarna, 3 vintruver på varje tallrik det var säkert 10 olika saker på tallriken som skulle lägas på Och det var till ca 400 pers. Sedan kom alla. Och självklart tog glasen slut, det kom mer folk än väntat, folk tog flera gånger, så jag fick börja handdiska ca 60 -100 tallrikar, 500-1000  glas,/vinglas/champangeglas och så där under hela kvällen, så köket kan man ju säga var katastrof i slutet av kvällen. Sen fick man ju bära ut säkert 400 av varje glas och tallrik ut till last bilden, alla 30-40 bord och typ 4 stolar till varje bord så det var ju en ganska kämpig kväll om jag säger så. Vi slutade 00,00, men där tog det inte slut, utan drog vidare till Nrybron och jobbade till 03,00. Så är väldigt trött nu, utan att klaga.
Snyggve bild på mig 03,20 på natten när jag var hemma.

Skriver mera sen när jag orkar och då blir det bättre. just nu måste jag käka och bara ta det lugnt, min fötter värker och är fan allmänt trött. Men ska inte klaga, jag ska ju jobba i kväll med i 8 tim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0