Framåt

Det går framåt. Var på tre möten idag, 1, med min mentor. 2, med syon 3, med sjuksköterskan. Alla tre möte gick bra. Ska fundera lite om jag ska ta bort några flera kurser eller om jag ska kämpa med att komma till skolan och slutföra allt jag har. Det största problemet tror jag är sömnen och det hänger ju så mycket ihop med skolan, att orka upp, att orka plugga när skoldagen är slut, jag är alldeles slut efter en skoldag och 3-5 timmars sömn. Hos sköterskan fick jag tre nummer till olika psykologer så ska ringa i morgon och se vem som låter bäst. Så ska börja gå till en psykolog och se om detta kan bli bättre. Inte kul, men man får väl se framåt och hoppas att det blir bättre. Annars har min dag varit en skön dag.  Hoppas eran dag har varit en bra dag. Ska läsa lite mera som jag har gjort redan i 1 timme. Läser ännu en självbiografi om 2:a världkriget. Om jag minns rätt heter den "jag överlevde" Väldigt bok. Men sov gott nu Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker det låter bra att du ska gå till en psykolog. De kan sedan hjälpa dig att ta kontakt med en läkare som kan ta fram en slags "smömnmedel" som passar dig och som du inte blir beroende av. Jag har ju också gått hos psykolog, och det hjälper faktiskt till viss del. Jag tycker även att du ska kämpa på i skolan och göra så gott det går. Du har bara 1,5 terminer kvar! Det är inte mycket! Jag kan hjälpa dig med skolarbeten och sådant om du vill det, kanske inte medieämnena men i de andra som jag har läst kanske jag kan vara vara någon nytta :) Det är bara att hojta! Du vet var jag finns!

Lycka till, och kämpa på -jag vet att du klarar det!

2008-10-01 @ 20:31:10
URL: http://cwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0