Gröna lund

Hur ska jag börja berätta om en så jäkla rolig Gröna lund dag.
Vi åkte tåg upp, i början var vi väl 5 st, men allt som allt blev vi väl 8-9.. Men mest vi 5 höll ihop. Vi tog båten över till Grönan, väldigt mysigt.
Vi åkte nog allt som var man ville åka, frittfall, tipen, berg & dalbanan, uppskjutet och allt de nu heter. Man skrek som en JUDE som någon av de andra sa. Jag är inte den som bruka skrika men man var tvungen det var så kul, men så läskigt.  Fast de mest läskiga var ju spök huset. Vi gick på en rad, så fort vi kom i huset kommer ett levande trädd och ska börja snacka om nått. Då ångrade vi oss alla på en gång. Men vi kämpade igenom oss det där. Skrikande och dragande i varandras tröjor. Skit kul var de iaf efter vi kom ut. Men jag blev nog fan så mycket räddare av såna där som går på stylltor, jag hatar verkligen såna, det kommer en på typ fyra ben och tar mig runt midjan, jag kollar vad det är och inser att det är ett sånt där äkel, så jag skiker som fan och springer där ifrån. Fick fan tårar och hade gråten i halsen. Men det var verkligen en skit rolig dag. Skratt och skrik och massa prat,. På vägen hem var nog alla över trötta, vi satt och skrattade hela vägen från Stockholm till Eskilstuna. Tack alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0