Jaja

Skoldagen var väl en sån där dag som är precis som alla andra skoldagar. Somnar nästan på alla lektioner och det är väl allmänt oinstressant, men lite halft intressant. På dansen gjorde vi väl inte så mycket, värmde upp och tränande på dansen som jag ändå inte ska vara med och visa upp på stadsteatern. Lite synd det, skulle ju vara sjukt kul. Sedan kom jag hem, packa upp väskan, cyklade sedan till HK, hämtade ut mina paket, sen till min bror (ALEX) kollade på lite mössor och sjalar, men beställde ingen. Sen gick jag till min pappa, käkade och sedan cyklade jag hem. Har nog inte gjort så mycket mera. Ska nu plugga  sendan kolla på idol. Ha en bra kväll =) Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0