Kina, chill & film

Blev en chill kväll idag. Skolan var ju faktiskt väldigt rolig idag, väldigt intressan MDK= Mediekunskap. Satt occh skrev vad läraren snackade om i typ 1,20 tim. Men det var väldigt intressant, har aldrig varit inne i en lektion så mycket som den. Sedan var det lunch sen MDK=Mediekomunikation. Där vi var i 20 minuter, vi fick jobba på valfri plats. självklart drog alla. Drog hem chilla, lyssna på bra musik. Vid 18,00 mötte jag Linn på stan, vi käkade på kina, lika roligt som vanligt, käkade där förra veckan också. HAHA, minen säger jag bara. Drack 3-4 koppar te för jag bad om te på skoj, självklart fick jag en hel kana, kissa som en häst på jobbet den kvällen. Iaf tillbaka till ikväll, käkade där, satt väl där i 2,5 timmar som vanligt. Gick sedan hem till Robert där vi kollade på film, men innan de gick vi och köpte de vi ville ha. Film, skratt och chill, kan inte bli en bättre fredag. I morgon blir det nog chill med ingen större lust att dra ut.

En bild från 07.
 (hemma hos Janna där vi hade film kväll men slutade med att vi klädde ut oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0