Linn fyller 19 år


Linn, Janna, Elin, Jag, Sandra & Patrycja

Kvällen började 19,00 hos Linn. Jag och Patrycja kom till henne runt halv 8 tiden. Det började med att Linn öppnade sina fina presenter. Jag och Patrycja gav henne en boratbikini, bara för att det är en kul grej. När present öppningen var klar så gick vi alla upp och började små fika och dricka. Till slut började vi dansa och köra lite spel. En jäkla rolig "förfest", födelsedags firande. Jag skrattade så jag nästan grätt flera gånger. Tjejerna är så jäkla härliga. Runt halv tolv skulle bussen komma, vi var påväg ut, och vad tror ni inte redan står vid busskurer, jo bussen, så vi tog taxi ner. Janna hade åkt till sin kille,Sandra hade mött upp några andra så då var de vi fyra kvar, Vi fyra delade oss också. Jag släppte in Elin och Patrycja på Nybron, medan jag och Linn gick till Lotus, en besvikelse denna gång också. Så jag drog till Nybron och Linn drog hem. På Nybron hängde jag med Patrycja, Elin var visst borta. Men det var väl ok på Nybron. Det var ju folk och bra musik, men vet inte vad de var som fattades, Kom hem runt 03,00, somnade nog nätan på engång. En skit kul kväll. Tack alla för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0