Make it

Jag kom upp i morse. Somnade runt 5 tiden, och gick upp med hjärnan kvar i sängen. Men drog till skolan käkade, smaka väl ungefär lika gott som en gammal ost.!? Dagen gick snabbt i övrigt, Hade Foto B som var något långtråkigt, måste komma på något jag ska fota, det ska vara en dokumentärfotografering, så ider tar jag gärna emot. Just de fick en tattoo tid nästa fredag halv 9. Bara hänka på behöver allt stöd jag kan få. Om någon är vaken vid den tiden vill säga :D
Men i morgon blir det en lugn dag och absolut en lugn fredag om jag inte får världens grej för mig att vilja gå ut. Är ledig på sjukt länge en hel helg... Min chef ringde igår och frågade ifall jag kunde jobba på BW.. någonting. nästa fredag, förstod inte riktigt vad han menade, men det var iaf mer betalt så varför inte. Ska fan sova nu, eller först ska jag ta fram kläder tills i morgon =) Tjing pling

P.S om ungefär 45 dagar säger inget exakt datum, men då ska jag ta bort tandställningen i överkäken, något glad jag blev när jag låg där i tadläkarstolen. Låg där och log för mig själv. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0