Nice

Denna dag har varit nice, var i skolan. Det var väl som en vanlig skoldag. På grafiskan gjorde jag klart parfym "förpakningen" som man designar själv. Efter skolan kom jag hem, chillade och sedan så gick jag och käkade med Patrycja. Vi hade det lika kul som vanligt, pratade om de vi oftast pratar om "killar". haha. Men de är fan alltid lika kul att träffa den bruden. Tack för stunden. Senare på kvällen blev de att rensa mera i garderoben och hänga upp lite mera kläder. Sist men inte minst blev de att sista framför tv:n i 2 timmar. Såg bland annat Idol. Asså allvarligt så tycker jag om idol. Shit nu har jag sagt de också.
Ska prova att sova nu. Hoppas du hade en bra kväll. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa, istället för en efterfest så kör vi en efterfika :P haha. hemma hos mig på söndag :)

2008-09-24 @ 11:40:34
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: P

Det var mysigt att träffa dig as usual ;)

2008-09-24 @ 17:25:16
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0