Trevligt

Tänkte vara lite trevlig nu innan jag ska gå och lägga mig. Skoldagen var ju självklart på ett sätt väldigt onödig. Första lektion fick man jobba vart man ville på, så satt bara på ett bord och kollade på alla andra, sedan var de lunch och sen grafiska. Började med mitt dvd-omslag som jag nästan är klar med. Sweet. Efter skolan åkte jag hem fick den underbara skivan som jag lyssnat på hela dagen. Åkte sedan till min bror och kollade på film, mys mys. Kom hem för ett tag sedan och ska nu prov att sova, sov ungefär 4 timmar i natt så borde kuna somna lättt nu. (Tycker jag)
Hoppas du haft en bra dag, Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sov så gott =)

2008-09-16 @ 21:56:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: klagar inte, säger bara att deras åsikter inte håller med i mina..

2008-09-17 @ 17:22:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0