20 år 1 månad och 2 dagar (KVAR)

Jag börjar redan tänka ut hur jag ska fira mig själv. Om jag ska fira med mina vänner, vilka vänner ska man bjuda, dom näramaste eller alla man umgås med.. Vart vi ska vara, om jag ska firas, en massa olika tankar går i mitt huvud.

Även studenten är en månad efter jag fyllt 20 år. Just nu ser absolut inge ljust ut. Vill inte fylla 20 eller ta studenten det är för nära. Men " det fixar sig".

Jag ska tänka ut något som blir bäst för min del. Pengar får jag ta och fixa, ska jag firas ska jag göra det ordentligt, och mina vänner ska känna att det är mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Linda

själv har man 82 dagar kvaaar, men jag LÄNGTAR!! och studenten tar jag gärna igen :D

2009-04-05 @ 00:50:24
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
Postat av: P

Hoppas jag e din vän, vännen haha <3

2009-04-05 @ 18:17:29
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0