Det var bra, men nu har det sänkts lite

En helt vanligt skoldag har det då inte varit.
Åkte tidigare till skolan för att renskriva ut Relgionen, va inte en jäkel där.
Vid 09,35 tog jag bussen till sjukhustet, bort till min psykolog. Idag var det lite jobbigare än vanligt. Just i nuet/ idag mår jag bra, bättre än någonsin ok inte 100 % prima, men det är iaf inte som förr.  Men idag så pratade vi om mitt "förflutna" om det var lite jobbigare. Har inte tänkt på det på jätte länge, sen det blev lite för mycket. Men vi kom fram till att den personen jag är idag är den som jag själv har gjort .Jag hade ingen hjälp för 4:A år sedan. Så, det är ju skönt att de att jag inte alls är samma person, att jag kom ur det som jag var. Men ska iaf fortsätta gå ditt även fast jag mår bättre idag.
Vid 11 möte jag upp Åza, drog till skolan och käkade, hade Historia i någon timma , sedan så "slutadae" vi.
Efter skolan gick vi runt på stan för att kika på student saker till flaket. Det var väl inte riktigt så att vi hittade något. Men vi vet ju vad vi ska ha.
Kom hem somnade, jag kände att jag inte måde bra sen tidigare idag. Sov i ungefär 5 timmar. Det behövdes att sova bort allt + att jag var så trött.
Nu ska jag försöka sova igen. Vill inte vara vaken. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

bara prata med mig om det är något, finns alltid här! :)

2009-04-15 @ 23:22:53
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: natalie

Vad stolt jag blir över dig. Du är så stark! Och jag blir förbannat glad när du skriver att du mår bättre, det förtjänar du! Vill du prata så finns jag här, kommer hem till helgen :)

2009-04-16 @ 10:15:33
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: Åza

sv; ne jag vet, det är inte alls lätt att prata om sånna där saker.. har också svårt för det :P

Jag vet att jag har dig, och tack för det! :D



haha visst blev den cool ;D

2009-04-16 @ 14:17:12
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0