Gör allt förutom det jag borde

Sitter och chillar med bra musik och kikar igenom alla bilder jag har.
När jag fick till Hk gick jag förbi min pappa och lånade externahårdisken av min bror där jag har alla mina låtar och bilder och sånt skit.
På datorn jag har hos mamma är inte den bästa eller den med det störta minet. Så jag har bara haft ett antal låtar och det har varit dom nyaste låtarna. (allså från feb. 09) Inge dom gammla goda låtarna. Inga bilder förutom typ 3 album med fest bilder. Tog bort allt för att jag skulle formatera om datorn men inget hände. Ska nog ändå köpa en nya dator snart.
Som tur så har jag ju spotify med en massa musik, men ändå inte den bästa musiken.
Så nu ska jag rensa igenom alla låtar jag har. För en del är bara skit. Har typ kent som jag inte änns lyssnar på, aldrig gjort heller. Så det är en grej jag ska göra i natt. Ja, jag ska vara vaken hela natten (igen).
Så jag har köpt enegeridrycker och cola även en chokladkaka. På återsende.


Kommentarer
Postat av: nennee

Får säga tack så mycket då, känns skönt =)

2009-04-27 @ 01:52:29
URL: http://nusses.blogg.se/
Postat av: nennee

Fan va nice, jag ska avakta ite tänkte jag och höra recensionerna först. Men max peezays album ska förbeställas imorgon =)

2009-04-27 @ 02:25:27
URL: http://nusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0