Jag kan sova

Nu är inte mitt problem att somna, utan att vakna. Sova gör jag mer än 8-9 timmar per natt. Somnar innan 2 på natten, till och med innan 00,00. Sätter på en film och somnar nogolunda snabbt. Men jag vaknar inte på morgonen. Eller typ, för jag har alltid stäng av larmet.
Idag "hade" jag bara två lektioner, ARL och Foto, Både lektionerna var väl inget att hurra för. På ARL:n fick vi ännu en uppgift. Har inte änns gjort dom andra tre. Usch. Det är det ämnet jag känner mest usch för.
På foto skulle vi kopiera, men nej vi fick gå ut och fota digitalt på någon demostration. Var väl inte så kul, men skönt att vara ut i solen. Slutade vid 19,00.
Drog till min far och fixade min deklaration så jag får mina pengar vid midsommar. Tog sedan sällskap, med Michael och hans tjej till bussen. Resten fick jag gå själv.. Är nu hemma och håller på att tvätta. Får se om jag kör en ljus maskin sen också.
Hoppas jag tar tag i mig själv och börjar att plugga lite nu innan ajg ska lägga mig om några timmar. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Klart att du blir, givet....grönt är ursnyggt, du kommer bli nöjd =)



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-02 @ 22:10:50
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Åza

sv; ne, klänningen kommer du nog finna ska du se :D

jaa jag vill ju köra på det vi snackat om men finns cissa som har som sagt "tagit" den idén, redan köpt de också :( men aa får se :P Kan vi inte kolla på lite skor efter skolan ? :D

2009-04-02 @ 23:29:19
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0