Så jävla snygga

Det gick bra jobbet idag, mycket att göra faktiskt, mer än vad det har varit på ett bra tag.
Hade ett bra samtal med än av bartendrarna. Skönt att prata med vuxna faktiskt.

I mitten av kvällen gick jag ner till källen för att lämna glas, när jag går ner för trappan ser jag två grymt snygga killar, dom flyttar artit på sig för att jag hade glas och saker med mig. Dom hade grymt nsygg stil; Jeans, "fin byxer", tee och en skjorta, och det bästa av allt. Dom var långa och hade dreads i en toffs. Hur snyggt är inte det. Och så var dom grymt snygga.
I slutet av kvällen gick jag ut till baren där uppe och då var klockan 02,00 ungefär. Då står dom två på baren och spelar saxofon live till house musiken. Då blev jag kär. Det visade sig att dom stått och spelat hela kvällen förutom när jag träffade dom i trappan.!


Kommentarer
Postat av: Blique

Jag vart också kär i dem faktisk! Dom stog ju hela kvällen mitt emot mig när jag jobba i garderoben :D hahah

2009-04-07 @ 01:00:44
URL: http://madebyblique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0