Tänkt lite

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag då tvättat. Det blev två maskiner, en ljus och en mörk.
Med tanke på att det var jag som tvättade så blev det mest mina kläder. Kastade i en hel del kläder som jag aldrig använt.
Jag kollade i min garderob och i mina byråer, kikade på allt nytt som jag har köpt med prislappar kvar, tog bort allt och kastade i tvätten (använder aldrig kläder utan att tvätta dom först). När det var dax att hänga upp alla kläder så insåg jag hur mycket snygga outfits man kan ha med just ett plagg.
Men om man tar ett par svarta chinos som ex. Man kan ha ett linne, utan på eller innan för byxan, högaklackar, ballerina, sneakers, stora tröjor, färgglada, tajta linnen eller stora.
Det jag ville säga med det att, med ett plagg kan man göra så mycket. Det finns personer som inte har den ekonomin som kan köpa jeans eller chinos, strumpbyxer i olika färger, det man då ska göra är att köpa ett par byxor i en färg man kan ha olika plagg och färger till. Då kan man ha byxan 5 dagar i rad utan att någon tänker "shit harhon dom där byxorna idag igen". Utan mixa topparna, skora och frisyren. Ha olika accesoarer. Vad som hellst.

Tänkte även för mig själv när jag stod  i källaren att jag ska försöka vara lite mera "fin" i skolan.
Nu i detta läge slänger jag på mig kläder utan igentligen tänka på vad jag kan ha till som kan vara snyggare. Självklart diggar jag min stil, annars skulle jag inte köpa dom kläderna jag köper och abslout inte ha på mig dom. Men jag kan matcha snyggare ibland. Ha andra skor, kanske börja ha lite skor med klack.

Outfiten jag ska ha idag har jag tänkt på sen 00,00 när jag tvättade kläderna, men hur allt sitter på mig vet jag inte. Men i min hjärna ser det snyggt ut. fortsättaning följer...

Hoppas någon förstod vad jag menade med ett plagg..

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: nemen tack söta rara, va kul att höra att du tycker det! trivs faktiskt väldigt bra i den frisyren !

2009-04-20 @ 08:49:13
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0