Tuna park och American Pizza

Hej bloooogeeeen..! (en skämt som anna och Åza förstår)

Skön dag som vanligt, så jäka skönt väder ute idag. Har varit ute för det mesta hela dagen.
Drog till skolan skrev rent projektrapporten, lunch, mdk och sedan så slutade jag.
Efter skolan drog jag, Anna och Åza och betalade studentflaket, nu börjar det närma sig. Får lite panik, har en del kvar att göra.
Efter det trog vi ock käkade på American pizza, gud så gott det var. Härliga tjejer det där.Satt och snackade ett tag där inne.
Vid 16,00 drog vi ut till Tuna park, jag letade efter ett par tränings skor. Jag hittade inga snygga skor alls, någon stan, Men så gick vi in till Inter sport och där hittade jag ett par som var ok. Så dom fick det bli, dom var visst såna skor man skulle ha.
Strosa runt lite mera. Träffade min kusin utanför Tee-store. Fick reda på att ha läser min blogg ibland. Så hej min kusin.. Drog till bussen efter vi gått klart. Åkte till stan, köpte mat till min bror och nu är jag hemma och är hungrig själv.
Jätte skön dag. Tjing pling

Grattis Lotta till "jobbet" =)

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh ad söt du är:) Tack så jätte mycket. Som sagt, i helgen firas det. Tjohoo

2009-04-01 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0