7 kassar med kläder och skor

Nu är jag äntligen klar. Vet inte hur länge jag hållt på. Men nu är sommarkläder borta och höst/vinter kläder inne i byråerna. Ska ta tag i garderoben också, men inte idag.
Det blev ett antal skor som jag kastade och 7 påsar med olika slags kläder, vår,sommar, höst och vinter kläder. Sånt man inte använder eller man bara inte kan ha längre. Ska faktiskt ta och lägga kassarna i myrorna eller rädda barnen kontainer.
Ska även ta och sälja annnat, typ addidas tröjor, byxer och annat som man kanske kan få en slant för.
Dax att äta, duscha och chilla innan jobbet. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: elin

jag vill inte ha skorna, :)

2009-08-28 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0