Dagen i ära

Blev en lugn med ändå bra och skön dag.
Min far kom hem från Grekland igår, så jag tog mig en cykeltur först till HK för att köpa lite saker, sedan vidare till min far. Vi pratade, visade bilder och han berättade hur dom hade haft det. Om jag inte hade åkt själv om två dagar så skulle jag blivit avundsjuk.
När jag var hos min pappa kom Michael hem från Emmaboda. Han hade haft det bra, som det verkade som. Har var doc. väldigt sliten.
I morgon ska jag och Michael till stan och växla pengar. Får se om jag köper något sommrigt att ha med mig ner. Svårt med sommar kläder i värmen i Grekland, 35-40 grader. Inget att leka med.

Kom hem runt 20,15, då frågade Patrycja om jag skulle med till HK, så vid 21,00 var vi påväg bort. Köpte lite till saker. Jag och Patrycja pratade som vanligt iett. Tog en promenad, satt på en bänk och hade det som vanligt det bra.
När jag kom hem fixade jag och min bror toast, gud så gott det kan vara. Så enkelt men så gott.
Gick sedan upp på mitt rum, kika på en film, käka lite chips och bara chillade. Ska snart pröva att sova. Ska upp 12 i morgon. Sent tycker du, men tidigt tycker jag. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0