Sofia in the house

Kom precis upp på mitt rum. Har fixat mackor till min bror. Inga enkla mackor med ost. Utan det skulle vara äggröra med skinka och bröden skulle stekas i stekpannan.
Självkäkade jag en dag gammal räksallad. Fast det var ju god så det gör inget.
Kollar på en tredje film just nu. Funderar hur jag ska göra. Pröva att kanske somna nu, gå upp tidigt, för att sedan somna tidigt på kvällen. Har lite ärenden jag verkligen måste göra innan stägning på stan i morgon.
Men som sagt, fortsättning föjer...

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Haha, ja fast jag blev riktigt trött så jag gick o la mig senare, haha :P

2009-08-04 @ 09:43:30
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0