Städar dag

Blev väl inte som jag tänkte mig, men blev bra ändå.
Skulle ut och gå en lång promenad men gick till ica safiren, en omväg till Hk och sedan hem.
- Hämtade ut paket och handlade lite saker.
När jag kom hem gjorde jag en macka. Sedan började internet att knasa, så då blev det hög musik och städning av rummet. Blev en stor skillnad. Bara av att byta sängkläder är en stor skillnad.
Senare i veckan ska jag även rensa mina byråer och ta bort alla sommar kläder och skor. ta fram höst/vinter kläder och skor istället.
Vid 19,15 tiden ville Lotta ut till Tuna park som stänger 20,00. Så blev en snabbis dit ut. Cykla hem till henne efter det. Hemma gjord pizza, min favorit dricka, (Fanta citron) och en väldigt bra film på 5:an. En väldigt bra fredag vill säga. Tack Lotta för denna fredags kvällen. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0