Stan

Andra dagen nu då. Inte kan man få nog av att shoppa inte.
Var på stan idag och handla lite saker som är nödvändiga. Det var jag och Lotta som gick på stan, träffade även Åza en snabbis, riktigt roligt.
Som vanligt käkade jag och Lotta på Spicy hot. Lika trevligt som vanligt att träffa dessa tjejer.
Senare på kvällen blev det basket på S:t Eskil. Eller inte för min del, men för de andra. Blev tjejerna mot killarna. Lotta och Annis mot, Philip och ...??. Väldigt kul att titta på. Blev en liten puplik till sist.
En jätte härlig dag.

Nu på kvällen har jag kikat igenom alla bilder från resan och även packat ur resväskan. En skön dag.! Tjing pling

Kommentarer
Postat av: natalie

åh! vad kul det låter, jag vill med! :D

2009-08-21 @ 10:50:59
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0