Ägg/räk-macka så är på natten

Gick ner för en liten stund sedan för att göra något att äta, har inte ätit något ordentligt idag.
Det blev ägg och räkmacka. Mycket gott, självklart var det ju majonäs på dom också. Gjorde även till min mamma. Vi två satt nere och moffade tillsammans.

Tidigare idag så gick jag till min pappa där det blev fika. Morotskaka, kladkaka, te och julmust. En trevlig söndag.
Michael följde med mig till HK och sedan hem. Han skulle fota lite saker här.
Han visade även en kamera som han har som även skulle kunna passa mig, det är ett bra pris på den nu så ska fundera. Det är en Olympus E-520 för er som vet lite om kameror.

I morgon har jag lite för mig, jag och pappa ska till Hälleforsnäs till det där lager 157, han och Anita var där idag, men jag orkade inte upp så vi ska åka i morgon.
Senare på efter middagen ska jag följa med Lotta på en sak och sedan vid 16 ska jag på möte.
Resten av dagen i morgon blir chill. Har planer för hela tisdagen också. Tjing pling

P.S Nu har jag, Photoshop, In design och Illustration, JIHO. D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0