Att orka eller inte orka?

Dessa dagar har varit bra till och från. Haft lite humörsvängningar, men jag är inte mer än människa skulle jag tro.
Träffa Lotta häromdagen, vi chilla och kolla på tv. Bara hade det allmänt chill. Dagen efter blev jag såklart sjuk. Det var svintkallt ute och ska man ta sig någonstan så cyklar man eller går.
Jag är fortfarande sjuk, eller inte sjuk utan mer förkyld och ont i huvudet. Men man ska ju inte klaga har jag hört.

Häromdagen var jag på det där Lager 157 i hälleforsnäs, tror jag att det heter. Blev inte mycket inköpt 4 saker. Ska få det av min pappa i julklapp. Ska bli spännande vad man mer kan få. Eller inte. Bryr mig inte. En jul med familjen önskar jag mig. Tyvärr kommer inte hela familjen vara med. Men i hjärtat finns han med och på det sättet är Philip delvis med. Får se hur denna jul slutar.

Idag så gick jag och Natalie en promenad till ÖoB. Blev 1.5 vandring inne i ÖoB. Fram och tillbaka. När vi var klara fick vi skjuts hem av Natalies kompis som precis hade slutat. Så vi dumpa av grejerna och fortsatte till Hk. Det hade blivit lite kallare, men vi gick i bra takt. Blev lite saker inhandlat där med. Så det blev mycket gående, men även mycet trevligt sällskap. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0