Lussebullar

Igår så träffade jag Lotta. Det var ett bra tag sen sist.
Vi möttes på stan för att handla lite grejer på HK, sedan så cykla vi hem till henne där det blev chill, tv/film och prat och självklart moff. En bra kväll, som det alltid är när jag träffar henne.

Somnade sent, rätt segt faktiskt. Men gör inte så mycket för jag jobbar i helgen, då kommer dygnet ändå bli skelt igen.

Får se hur det kommer gå på infoträffen i morgon om min 15 veckors heltids studerande. Men men, mer om det i morgon när jag vet mera.

Ikväll så ska jag träffa Lotta och Natalie vi ska hem till Natalie och baka lussebullar. Ska bli väldigt kul och trevligt. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0