Mingan

Denna första vecka av denna kurs är nu avklarad. Om jag hade missa detta hade jag inte missat något viktigt alls. Det har ju varit kul och intressant på ett sätt, men ändå inte.
Idag var läraren sjuk så vi fick i uppg. att öppna ett café i den lokalen vi är i. Så om det är en bra idesplan så kommer det öppnas ett café. Vi fick kolla plats, kostnader och så där. Vinsten på detta kommer vi få och göra något kul med sen när kursen är slut.
På lunchen träffa jag Alex, vi gick till Ming och käkade, mycket gott.
Efter rasten så fick vi en till uppg. Ska snart skriva ner allt på papper medans jag kommer ihåg allt. Orkar inte förklara vad det gick ut på. Men intressan var den iaf. Vi skulle ha slutat halv 5, men det blev 14.00 istället.

Efter kursen, träffa jag min bror igen, kika på lite jackor. Men hitta ingen snygg, eller jo en, men det var en skinjacka.
Meningen med mitt mobilköp var inte planerat, utan skulle bara in och lämna in min cp mobil, de skulle göra lite uppdateringar och så, kom tillbaka efter 20 minuter, ingen skillnad, fortfarande samma fel. Då säger han att han kunde göra en bra deal med mig, jo eller hur.
Men kom där ifrån med en ny mobil. Efter mycket om och men. Men orkar inte ta det här. För krånglit. Men tack bror iaf för hjälpen. Känade hela 1300 på att jag fick hjälp av min bror.
Nu ska jag sova, ska till IKEA i morgon. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0